~shayang kamOoo dUa~


halow!! nak tahu?? aku dah tukar la lagu blog cute aku nih.....bukan aku yang pilih..
tp tuuuu kekasehhhh hatii aku yang pilih...die cakap die minat laguu ni...
alangkah jauh nya aku ketinggalan...weh! sebab aku tak tau dan tak pernah dengar lagu nih..hapaaraa! itooo pun tak pernah dengar..biasalah budak hingus la katakan...hihihi..
anyway..thanks yerr sebab pilih lagu nih utk mr belogg yang shantek2 belaka ni...hahaha...nak citer la...
citer apa?? citer aku dua tiga malam ni la...hehehe..bukan psal cinta..
dua malam ni aku rasa tak shukup tidoo..sebab......hah! tu lah..layan lg facebook..sampai tengah2 mlm..pas tu pagi nak bangun liat sungguh! sampai kena marahh pagi2..hahahah..nak tau sapa marah..itu NGAN loo....die marah,aku pula buat muka seposenn yang tercute sgt2..."UKAI NAMA BUNTAU LABAN BEGILA PESBUK,NDA NMU TINDUK..DAH TU ANG MAIN PESBUK G MLM" die yg shakap tu...aku pula buat2 marah dgn kucing kesayangan mak aku.."AMAI GA NGIK NYA..PESBUK BELAMA" aku yang shakap mcm tu..muahhahahahahhaha...haisehmen! tergelak juga die dengar aku shakap mcm tu...
ada lagi...mamy aku dah kerja la...jadi tukang masak kat sekolah aku dulu...hihihi..
tu lah pasal aku dengan NGAN ni jadi driver yang setia menunggu mamy aku kerja dari pukul 9 mlm hingga 10mlm..biasalah..bagi budak sekolah minum malam...
eyh2..panjang juga aku citer....dah2...nak layan fb plak..huahuahuahua..
hokey2....have to go....
p/s..jangan marah k NGAN....kahkahkahkahkahkahkah....=D.

mamy...syg kamOo dua....

1 comment: