~berlagak~

nak tanya nih mr.blog..korang suka tak orang yang berlagak gila nak mampus????
eyhhh..tiba2 plak aku cerita pasal orang berlagak nie..
bukan apa..aku tak suka lah dengar cerita orang berlagak depan aku..
setakat tu pun nak berlagak..sikit2 pun nak menunjuk..orang lain pun ada la..
x payah nak menunjuk lebih2..cuma orang lain yang PROFESIONAL,BERTANGGUNGJAWAB DAN MERENDAH DIRI,TERIMA APA ADA NYA x akan mcm org yg berlagak..
orang berlagak nie kan fikir die saja yang ada semua benda..tapi aku rasa kan..
orang yang tak berlagak tu mungkin lebih banyak lg benda drpd orang yang berlagak..
cuma orang tak menunjuk2 mcm yang berlagak tu..ishhh..sentap betul dgn org yg berlagak..
bukan aku cemburu..tp cara org berlagak tu seolah2 memperlekehkan orang lain..
hishhh!! malas aku cerita panjang2..kang terkeluar nama orang tu dari mulut aku..baik aku diam..
nak pesan..sedar kan diri sebelum terlambat..

No comments:

Post a Comment