~deactivate my facebook account~

hari dah pagi..sepanjang malam aku menangis..aku bersyukur sebab dia masih lg care ttng aku..
thanks god..aku tahu die masih sayang kat aku..die juga risau sebab aku tak dapat tidur sepanjang mlm nih..aku tahu die pentingkan kesihatan aku..penampar juga sudah aku terima sebagai balasan kesalahan aku..
dahi aku juga luka skit sebab terhantuk kat bucu meja..hrmmm..kalau dipandang dgn mata kasar memng tak ketara..pagi nih aku masuk keja dgn mata yg bengkak..thanks again for u my dear sebab dah tenangkan aku mlm td..tp aku tak nyenyak tidur sebab perut aku pula masalah..gastrik datang lg..
gastrik?? ermm..aku tak lalu nak makan..xda selera..aku rasa seperti digantung tanpa bertali..
xpa..aku rela asal kan dia tetap disisi aku..aku tahu dia masih sakit hati..hanya masa yg menentukan segala nya..
mr blog..doakan lah yg terbaik utk aku..aku tak nak semua berakhir dgn begitu saja..
lepas nih aku nak tutup account facebook aku utk kebaikan semua..
dan terima kasih kerana mencana kisah peribadi aku kat facebook..biarlah facebook aku tutup utk sementara keadaan redha..
lepas nih..aku akan rajin meng-update blog nih utk luahan isi hati aku sendiri..aku tak kisah aku tak ramai pengikut..yg penting hati aku lega selepas meluahkan semua nya kat mr.blog nih..
thanks mr.blog...

No comments:

Post a Comment