its sunday!!

wow..xterasa dah hari ahad hari ini..hari ahad adalah hari cuti...wiiii!! tp aku tetap bekerja..
hahahah..xpa lah..lgpun takde buat apa2 pun kat umah..hari ahad juga hari penganut kristian pergi ke gereja..
lama juga aku tak g church..x-mas hari tu pun aku tak dapat pergi sebab kerja..kerjaya adalah penting..
sebab kalau takde kerjaya..mcm mana nak hidup..tp jgn slh phm la mr.blog..walaupun aku jarang g church..
tapi aku tak lupa untuk berdoa demi kesejahteraan hidup family aku dan juga org yg aku syg..
kahwin?? bila gak nya aku nak kawin..belum tahu lg..kalau boleh..aku nak berjaya dulu..berjaya dlm kerjaya aku..
enjoy puas2 dgn insan tersayang..aku nak habis kan masa aku untuk die jer..disamping itu,aku nak sara family aku dulu..hihihi..lpas tu baru fikir tentang perjalanan hidup aku...
apa lagi aku nak citer kat kau nih mr.blog??
oh ye..akhir nya doa aku termakbul juga..aku masih lagi bersama dgn die setelah clash besar hari tu..die masih dpt terima aku lagi utk bersama dgn nya..aku mengaku aku adalah insan yg cemburu tak bertempat..
atas kecemburuan aku itu..hubungan kitorang hampir terputus...dah kedua kali dah aku mcm nih..mr blog..tolong lah aku..ubah sikap buruk aku ni..aku berdoa agar aku dapat mengubah semua nih lebih baik..
panjang juga kau beleter pagi nih..heheheh..
ok..moga hari anda lebih ceria dr hari yg lepas..
selamat hujung minggu..

No comments:

Post a Comment