HAPPY VALENTINES DAY!


hiii blog shantek! ooppps! sorry...nak minta maaf jap sebab lama x-update blog chiut nih..hahahaha..
bukan sebab lupa..tp sebab aku tak tau nak post ape..hihihi...
eyh2..nak wish korang semua HAPPY VALENTINES DAY! yg ada kekasih tu..hope korang enjoy celebrating ur valentine...aku?? bg aku..hari2 kitorang bersama adal

ah special sesangat!
love u biey..thankx sebab menunaikan permintaan aku hari valentine nih..nak tau permintaan apa??
POTONG KUKU!! hahahahahahahahahahaha...sebab kalau aku suruh je potong kuku yg pnjang kat jari kelingking tu..mula lah die liat..mcm2 lah alasan..hahahaha..but my abiey is still cute! muuahhhh!
happy valentines my deary abiey!! im happy be with u biey...^_^
walaupun kecil je permintaan aku tu tp aku tetap hargai juga sebab die sanggup potong..hahahahahahahah..so sweet! hargai lah sesuatu yg kecil untuk belajar menghargai sesuatu yg besar dan bermakna buat kita...

No comments:

Post a Comment