MERRY CHRISTMAS!!

wahhhh..sekian lama nya x buka blog nih..tup tup tup masa berlalu...dah 24/12/2011..uiiik!! esok CHRISTMAS la...hehehehe..eeee...xsdar cepat nyer masa berlalu..
tp kite xda present pun dr santa claus tu..
mana ada santa claus...dongeng la tu..kalau la betul2 ada wujud santa claus tu kan bez..
boleh juga dpat hadiah kan..ala..mcm budak kecik bha..hehehe..
jgn kan drpd santa claus..drpd fmly pun xda hadiah..wawawawa..sidih lahhh!! 
xpa lah..cukup lah kalau aku boleh berada dekat dgn org tersayang aku time hari yang mulia nih..
I LOVE U MOST MY DEAR..
i wish i could live with your love till the end of the time..amin..
dan..utk fmly plak..I LOVE U MUMY...you so sweet..hehehehe..ang kelalu nganu ak dara d auk mak..hahaha..
tp sidih juga...esok keja..nak wat camne..dh tugas kite mencari rezeki..
yg penting semua org yg aku sayang direstui dan dilindungi dgn baik oleh jesus..
aku xminta lebih2..asal kan mereka dilindungi..amin..
ok...MERRY CHRISTMAS TO ALL MY FRIENDS AND MY FAMILY INCLUDING MY LOVE..
aku sayang korang semua...


**JINGLES BELL COMING!! 

No comments:

Post a Comment