~cerita..CERITA..cerita~

wahhhaaa...lma x update blog nih..
hu..blog syg,xsunyi ker?? hihihik..apa aku nak crita??
trlalu bnyk crta aku nih..dari happy smpai sedih..dari sedih smpai sakit hati..aku nak mula dr mna nih..
ok,dr happy lah..
nak kngsi crta happy aku kat korng..tempoh hri aku g jalan2 with my abiey..
1st kitorg plan nak bli kasut..wahahaha..die ok lah trus jumpa kasut..aku plak rambang mata nak plih mana 1..byk plihan tol!! last2 aku plih yg simple jer..hihihik..xpyh la kacak giler..nnti complicated plak nak pakai..
pastu,kitong round lg tmpt tu then die ckp"jom pgi tmpt tu jap.."
aik..apa nak dbli kat tmpt tu..arh,aku ikut jer lah dah die ajak..hahaha..
rupa2 nya die bli kan aku necklace..wahh...happy tahap nak mampus aku..,
xsangka weh..walaupun mgkn bg org lain hadiah tu tak seberapa tp aku tetap mhrgai jg..bukan aku nak menunjuk,aku crta nie sbab aku btul2 mhargai pemberian die..
thankz my dear..smpai bila2 pun aku akan pkai necklace nih..smpat lg aku tnya.."eyh,btul ker nie nak bli.."
die ckp btul lah..hahaha..(ituk amat aq) walaupun setakat silver,tp aku ttap hrgai smua nih..
thankz again for being in my life..
crta sedih plak..
ada sorang atuk kat kmpung kitorng dh meninggal..ksian die..harap2 roh nya tenteram..
ptut lah jarang tengok die dduk kat luar rmh..selalu nya memang ada die kat luar..
mlm td time masih tidur ada org ketuk pintu umh ckap die dh tak ada..
hrmmm..takziah kpd kluarga die..
sakit hati? nie mmg nak cari pasal la nih..penipu..apa 300 tu boleh jd kaya ker kau ambk sesuka hati jer??
kn dh kena kantoi plak kau..huih!!
dah la..drpd aku terus merapu tak tentu pasal nih..baik aku p kuar ambk angin jap sbb aku memang tengah happy sikalang..kahkahkahkahkah..
honestly,aku happy sebab ada org yg menerima aku seadanya dan terus mendorong aku utk maju ke hadapan dgn kasih syg nya..thanks..:p

p/s: rindu kamu.........hahahahaha..

No comments:

Post a Comment