~BeruBah~

setiap mnusia ada perubahan..dr baik kpd yg salah,dr salah kpd yg betul..
berubah jg mlibatkn perasaan,sikap dn hati..smua ni berlaku pd smua org kn..hehehe..
aku mengaku aku mmg sorng yg pentingkn dri sndri..ats skap tu,smua yg dsisi merenggang kn dri dari aku..
dsbab kn aku tau skap aku tu slah..aku pun nak berubah..
masalah nya.....boleh ke kita berubah dlm sekelip mata??
hari ini cakap nak berubah,lpas tu..boleh ker esok trus berubah 100%??
mggu dpan? bulan dpan? thun dpn?
kalau boleh,aku nak tau masa prubahan tu brpa lma..
ada yg ckap ikut hati,ikut keyakinan..smua tu btul..
tp kalau tnpa dorongan sokongan..smua nya akn menjadi hancur..
siapa yg xprlu kn drongan dlm hdup nih...adakh berkasar perlu utk mengubah sikap tu dlm scpat mungkin..
kalau perlukn kekerasan..aku nak jga org bksar dgn aku biar aku dpt cpt brubah..
tp..aku mengaku..aku betul2 nak berubah..aku betul2 nak jadi org yg x pentingkn dr..
dan aku jg perlukn seseorng yg sabar melayan karenah aku dlm msa perubahan aku nih..
yah..mmg aku dh sedia ada org mcm tu..yg sabar,yg tabah,yg mndrong aku dlm smua prkara..
aku jg nak mengaku..aku betul2 menghargai atas smua yg dia lakukan tuk aku..
aku jg berharap sgt die dpt baca blog aku nih..
dan aku jg berdoa aku dpt berubah dgn baik scepat mgkin..
smua ni aku lakukan utk die..nak mnta maaf jg sbab selalu sakitkn hti die ats kpntingan dr aku sndri..


**wish u were here..hehehehehehehehe

No comments:

Post a Comment